Jadi 'Geng'

Sunday, January 30, 2011

Contest Review Blog Yiedpozi [Dot] Info






Saya tak pandai nak komen sebab saya pun baru lagi belajar blogging ni dan tak berapa aktif tapi saya berharap dapat jadi macam yiedpozi yang pandai buat blog dengan kemas, simple tapi cantik dan ada idea wat entri..
Tapi saya harap dapat menang kontes ini.. baru first time join kontes ni.. sebab hadiah pun menarik tertarik ko memang da boom
Terima kasih la pada penaja


Contest Review Blog Yiedpozi [Dot] Info iaitu Yiedpozi, Daus Ramli dan Anip.
Saya nak tag Nanny'Stuff
(coz dia sorang je friend saya yg ade blog.. hihihi)

0 klik untuk komen on "Contest Review Blog Yiedpozi [Dot] Info"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

StUDiO NaYLi Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal