Jadi 'Geng'

Friday, May 27, 2011

Hadiah Hari Guru...

Cuba teka apa ni..?

 percaya tak saya tolong ibu buat ni..?

 adik pun sibuk nak tolong





dah siap hias.. cantik, kan?





27.05.2011 Jumaat
Hari ni ada sambutan Hari Guru di sekolah. Dah rancang nak bagi brooch pada cikgu tapi lupa pesan pada ibu suruh belikan.
Tanya ibu, 'Ibu, ada tak belikan brooch?'
Ibu, 'kakak tak ingatkan ibu kenapa?' 
Sengeh... alamak, habis tu nak bagi apew nih..?
Ibu, 'nak tak bagi cikgu apam dot?'

Boleh la, so kena tolong ibu... tolong pukul telur, piping apam tu, lepas tu ngantuk sangat terus tidur tinggalkan ibu.. Bangun pagi, tengok dah siap dengan riben dan ada brooch kat riben tu... cantik, suka sangat. Ibu ni saje je tau. Ada 3, untuk aku 2, Muqry 1.

Kat sekolah, ke dewan tengok persembahan lepas rehat pergi cari Cikgu di bilik guru. Hadiah tu untuk Cikgu Sains,  dan Cikgu Maths,. SELAMAT HARI GURU, Cikgu!

1 klik untuk komen on "Hadiah Hari Guru..."

Zuwairi Aiman on June 7, 2011 at 11:14 AM said...

Salam kunjungan, blog yg menarik.. senang2 singgah la ke blog saya ;)

http://www.zuwairiaiman.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

StUDiO NaYLi Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal