Jadi 'Geng'

Monday, November 28, 2011

Selamat Pengantin Baru PakNgah Amy



1st time nyanyi di kenduri kawin



26.11.2011 Sabtu
Selamat Pengantin Baru Pak Ngah Amy...
Satu pengalaman di mana aku dipaksa nyanyi oleh ibu di majlis kawin pakngah.
Aku pilih lagu Stacy tapi DJ tu takde lagu tu, so aku pilih lagu Berdua Lebih Baik - Acha Septriasa sebab pernah jadi back up singer Tasha masa Mak Long Ieda kawin.. Sungguh berdebar dan malu tapi berjaya habiskan lagu tu dengan baik.. prasan! Ye la, kalo aku nyanyi tak best, awal2 lagi DJ tu suh aku berhenti nyanyi... hahaha

0 klik untuk komen on "Selamat Pengantin Baru PakNgah Amy"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

StUDiO NaYLi Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal